ЭЛЕКТРОНДЫ ҚЫЗМЕТ – УАҚЫТТЫ ҰТЫМДЫ ПАЙДАЛАНУ ЖОЛЫ

Мемлекет басшысы халыққа қызмет көрсетудің неғұрлым жедел де сапалы, тиімді әдістерін ұйымдастыруды міндеттеді. Осындай тапсырмаға орай ашылған халыққа қызмет көрсету орталықтарына көпшілік сан түрлі шаруасымен келеді. Бұрын адамдар зейнетақы жарнасынан ақпар алу үшін өзінің жұмыс жасайтын мекемесіне, болмаса зейнетақы қорына баратын болса, қазір олардың бәрін тікелей халыққа қызмет көрсету орталығынан біле алады.

Қазіргі таңда жаңа технологиялардың асқан қарқынмен, көз ілестірмейтін жылдамдықпен дамып келе жатқан кезеңі. Заманның талабына сай күнделікті өмірде осындай техникалардың көптеп пайда болуы адамзатты бірте-бірте қағазбастылықтан арылтып келеді. Қызметтердің электронды нұсқаға айналуы, онлайн қызметінің тәулік бойы қосылып тұруы қазіргі күнде қолжетімді болды. Сондай-ақ, сервистер мен қызметтердің бір жерде, бір тетікпен басқарылуы www.egov.kz порталында жүзеге асырылған.

Электрондық үкімет порталы – бұл біздің күнделікті, үйреншікті саты-саты кезектерден, уақытымызды бос жоғалтудан арылудың бірден-бір жолы. Электрондық үкімет – жылдам әрі үйренуге өте жеңіл, басқаруға қолайлы портал. Бұл портал мемлекеттік қызметтер түрін бір орында отырып алуға мүмкіндік береді. Электронды қызметтер түрі жылдан-жылға артып келеді. Тоқтала кететін болсақ, өте жиі кездесетін қызметтің түрі – мекен-жай анықтамасы. Мекен-жай анықтамасы – азаматтың тұрғылықты жерін айқындайтын, тіркелген уақытын көрсететін анықтама түрі. Анықтаманы тек электронды үкімет порталында емес, ХҚКО-да бірнеше минут ішінде алуға болады. Анықтама уақыты – 10 күнтізбелік күн.

Екінші – зейнетақы аударымдары туралы анықтама. Бұл анықтаманы алу арқылы азаматтар ай сайынғы салым сомасын қадағалай алады. Сондай-ақ, басқа мақсаттарға да алуға болады. Келесі – жылжымайтын мүліктің болуы немесе болмауы туралы анықтама. Көпшілік арасында мұны «№1 форма»деп те атайды.Бұл – белгілі бір тұлғаның тұрғын үй, жерін дәлелдейтін, қашан тіркелгенін растайтын анықтама.

Жылжымайтын мүлікке ауыртпалықтар туралы анықтама (№2форма). Ол тұрғын үй немесе жердің кепілде тыйым салынғандығы немесе салынбағандығын, одан бөлек тұрғын үйдің пайдалы алаңы мен тұрғын алаңы жайлы ақпар береді.

Некені тіркеуге өтініш. Ол үшін болашақ ерлі-зайыпты АХАЖ бөліміне бармай-ақ, электрондық үкімет арқылы өтініш береді. Ол үшін некеге тұратын азамат пен азаматшаның куәлігі, мемлекеттік баж салығын төлеуге банкомат карточкасы және электрондық сандық қолтаңбасы керек. Өтініштің қаралу мерзімі – 30 күнтізбелік күн.

Сотталғандығының болмауы туралы анықтамасы – қазіргі таңда үлкен сұранысқа ие. Бұл анықтама жұмысқа кірер алдында сұралады. Соттасқан жағдайдағы талап-арыздар да Электронды үкімет порталы арқылы қолданысқа енгізілді. Бұл қызмет түрі де «Халыққа қызмет көрсету орталығы» арқылы қабылдануда.

Электрондық сандық қолтаңба – азаматтың ЖСН мәліметі сақталуы. Бұл кәдімгі қолтаңбаңыздың скан-нұсқасы емес, ЭСҚ-да өзінің иесі туралы қажетті барлық ақпарат сақталады. ЭСҚ туралы сіз кез келген электронды құжат алуға немесе электронды қол қоюды қажет ететін порталдарда пайдалана аласыз. ЭСҚ- сын ҚР ұлттық куәландырушы орталығы, яғни www.pki.gov.kz сайтынан өтініш беру арқылы толықтай таныса аласыз. ЭСҚ-сын жеке куәлікке алып картридер (CARD READER) құрылғысымен пайдалана аласыз. Егер де сұрақтарыңыз туындап жатса, Call-1414 орталығына қоңырау шалу арқылы шешімін таппай жүрген сұрағыңызға лезде жауап аласыз.

Call-1414 орталығы – бұл www.egov.kz, www.elicense.kz, www.pki.gov.kz және басқа да ХҚКО-ғы көрсететін қызметтер түрінде сұрағыңызды қоюға болады.

Аман МЫРЗАҒАЛИЕВ,

Атырау облысы бойынша ХҚКО РМК филиалының Атырау қалалық

№1 бөлімінің реттеу залы

басшысының орынбасары,

Аман БАЙДУЛЛИН,

Атырау облысы бойынша ХҚКО РМК филиалының Атырау қалалық

№1 бөлімінің инспекторы.

Баға берсеңіз
Атырау газеті
Пікір қалдырыңыз