Жаңалықтар
Рейс кешіккен жағдайда жолаушы не істеуі керек?
Қандай да бір әуе компанияның себебінен әуе сапары кейінге шегерілсе, жолаушылардың тиісті компаниядан әр түрлі қолайлықтарды ұсынуға құқығы бар. Бұл туралы «Air Astana» әуе компаниясы Facebook-тегі парақшасында хабарлайды.
Сапарды 2 сағаттан артық күткенде:
ұзақтығы 5 минуттан артық емес 2 телефон қоңырауы ( халықаралық бағыттар) немесе электрондық почтамен 2 хабарлама жіберу
салқындатылған сусындармен қамтамасыз ету.
Сапарды 4 сағаттан артық күткенде:
әр 6 сағат сайын күндізгі уақытта және әр 8 сағат сайын түнде ыстық тамақпен қамтамасыз ету.
Сапарды түнгі уақытта 6 сағаттан артық күндізгі уақытта 8 сағаттан артық күткенде:
қонақ үйге орналастыру;
қонақүйге дейін және кері қарай көлікпен жеткізу.
Сапарды 10 сағаттан артық күткенде:
Тасымалдаушы жолаушының таңдауы бойынша жоғарыда көрсетілген барлық өтемақыларды ұсынумен тағайындалу орнына дейін ұшуды қамтамасыз етуге немесе жолаушыға билеттің толық құнын қайтаруға міндетті.
Еңлік СҰЛТАН